Poštovani klijenti,
Komercijalno-investiciona banka d.d. Velika Kladuša, ovim putem objavljuje informacije o posebnim mjerama, koje će odobravati svojim klijentima (pravnim i fizičkim licima), čiji su prihodi, odnosno izvori za otplatu značajno smanjeni kao posljedica vanrednih okolnosti i time je otežano, onemogućeno ili će biti onemogućeno izmirivanje obaveza prema banci.
Banka će prilikom odobravanja mjera olakšica svojim klijentima pridržavati odredbi propisanih Odlukom o posebnim mjerama koje banke primjenjuje za oporavak od negativnih vanrednim okolnostima (u daljem tekstu: Odluka) koje je donijela Agencija za bankarstvo FBiH (Službene novine FBiH, broj: 79/24).
U nastavku Vam dajemo osnovne informacije o tome ko sve ima pravo da podnese zahtjev za odobrenje ovih mjera u našoj banci, postupke podnošenja zahtjeva od strane klijenata, mjere koje nudimo, vrstu dokumentacije koju je neophodno priložiti uz popunjen zahtjev, te ostala pitanja koja smo ocjenili da bi Vam mogla biti od koristi.
Pravo na posebne mjere mogu ostvariti samo oni klijenti koji su direktno ili indirektno pogođeni vanrednim okolnostima izazvanim poplavama. To se prvenstveno odnosi na klijente čija je kreditna sposobnost pogoršana, odnosno smanjeni izvori za otplatu čime je onemogućeno ili će biti onemogućeno uredno izmirivanje obaveza prema Banci.
Banka će odobravati olakšice u otplati obaveza po kreditima fizičkim licima:
Banka će odobravati olakšice u otplati obaveza po kreditima pravnim licima:
Banka neće odobravati posebne mjere:
Banka će na zahtjev klijenta odobravati kreditne olakšice, odnosno posebne mjere propisane Odlukom:
Prije odobrenja posebnih mjera propisanih Odlukom, banka će klijente upoznati sa mogućnostima korištenja istih, svim uslovima i efektima mjera (ponuda), a klijenti su dužni izjasniti se o ponudi i dostaviti pisani prihvat ponude ako istu prihvaćaju.
Ne, u toku trajanja moratorija Banka ne obračunava zateznu kamatu niti naplaćuje dodatne naknade za proces obrade, već vrši obračun redovne kamate po kreditu (po kamatnoj stopi definisanoj u postojećem ugovoru). Redovne kamate koje su obračunate u periodu trajanja moratorija kao i sve dospjele obaveze prije aktiviranja moratorija (bez zatezne kamate), rasporedit će se ravnomjerno na preostale anuitete u skladu sa novim planom otplate, što bi u manjem iznosu povećalo visinu postojećih anuiteta.
Zahtjevi za odobravanje posebnih mjera za olakšavanje servisiranja obaveza prema Banci dostupni su Vam na slijedećim linkovima:
Dokumente koji su dokaz umanjenja vaše kreditne sposobnosti dužni ste u originalu dostaviti banci.
Banka omogućava klijentima podnošenje zahtjeva za moratorij i drugih posebnih mjera u skladu sa rokovima koji se utvrđuju Odlukom. Građani i privredni subjekti imaju mogućnost podnošenja zahtjeva za posebne mjere najkasnije do 08.12.2024. godine.
►Centrala banke Velika Kladuša:
Tone Hrovata bb, 77230 Velika Kladuša
Tel.: +387 37 771 253, 771-654
Fax: +387 37 772 416
E-mail: almir.dizdarevic@kib-banka.com.ba
►Podružnica Cazin:
Irfana LJubijankića 1, 77220 Cazin
Tel.:+387 37 514 051
Fax: +387 37 514 057
E-mail: kibcazin@bih.net.ba
►Podružnica Bužim:
Generala Izeta Nanića 11, 77245 Bužim
Tel.: +387 37 410 632
Fax: +387 37 419 019
E-mail: kib.buzim@bih.net.ba
►Podružnica Bosanska Krupa:
511 Slavne brdske brigade bb, 77240 Bosanska Krupa
Tel.: +387 37 474 170
Fax: +387 37 474 171
E-mail: kibkrupa@bih.net.ba
►Podružnica Bihać:
Gazi Husrev-begova 18, 77000 Bihać
Tel.: +387 37 223 180
Fax: +387 37 224 027
E-mail: kibbihac@bih.net.ba
Sve zaprimljene zahtjeve u kojima ste naveli razloge zbog kojih je Vaša kreditna sposobnost pogoršana, Banka će pojedinačno razmatrati i procjenjivati opravdanost zahtjeva, te odlučiti o vrsti posebnih mjera koje će za Vas biti najprimjerenije radi prevazilaženja poteškoća radi nastavka urednog izmirivanja obaveza prema banci.
Nakon obrade zahtjeva, a prije odobrenja posebnih mjera, Banka će Vas upoznati sa mogućnostima njihovog korištenja, svim uslovima i efektima mjera (ponuda), koje će Vam biti dostavljene. O dostavljenoj ponudi dužni ste se izjasniti, te Banci dostaviti pisani prihvat ponude, ako istu prihvatate (Vi i ostali učesnici u kreditnom poslu).
Nakon što je ponuda prihvaćena, ista se stavlja u daljnji postupak realizacije.
U cilju pronalaska adekvatnog rješenja vezano za obradu Vašeg zahtjeva, nastojat ćemo Vam u što kraćem roku dati povratnu informaciju.
Komercijalno-investiciona banka
Objavljeno 28.10.2024 15:34:53 / piše: Damir Kajtezović